#fonqyfriday: de Moleskine 18 maanden agenda!

Hoe handig zou het zijn om lang vooruit kunnen plannen! Moleskine heeft nu de 18 maanden agenda. Deze agenda biedt de mogelijkheid om 18 maanden lang vooruit te kunnen plannen!

De agenda loopt van juli 2012 tot en met december 2013. De linkerpagina van de agenda bestaat uit het weekgedeelte, op de rechterpagina is ruimte voor notities. Als extra heeft de agenda een tabel met tijdzones, internationale feestdagen en een omrekentabel voor maten en temperatuur.

Al twee eeuwen worden Moleskine notitieboekjes  gebruikt door kunstenaars, schrijvers en reizigers. Van kunstenaars als Henri Matisse (1869-1954) en Vincent van Gogh (1853-1890), tot dichter Andre Breton (1896-1966), tot schrijver Ernest Hemingway (1899-1961), tot reisverslaggever Bruce Chatwin (1940-1989). Maar Moleskine gaat verder!

Wil jij tot december 2013 vooruit kunnen plannen?  Laat in een reactie op de blog weten waarom jij een Moleskine 18 maanden agenda goed kunt gebruiken. Om 16:00 kiezen we een winnaar!

 

Geschreven door: fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het webwarenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 is fonQ verkozen tot beste webshop in wonen.

17 Reacties

  • Ruth zegt:

    Ik zou dit heel graag willen winnen! Ik ben getrouwd met een computer nerd (sorry schat!) en hij wilt alles via de pc, ipad of smartphone. Ik daarin tegen hou van opschrijven, afvinken en bladeren. Daarom wil ik lekker eigenwijs zijn en een mooie agenda bijhouden en eisen dat hij zijn afspraken erin (laat… hij komt er niet aan hoor!) noteren. Een smartphone is in mijn ogen voor bellen, whatsappen, internetten, faceboeken en af en toe een potje yahtzee. Het is NIET bedoeld om je afspraken en taken voor de week bij te houden! Anders leert niemand meer mooi schrijven!

    04 May 2012 09:28
  • Sander zegt:

    Als ik een agenda zou winnen die ook gebruikt is door het door jullie opgesomde rijtje van illustere en geniale kunstenaars, zou het me wellicht stimuleren om meer te doen met mijn eigen schilderijen en verhalen. Misschien is het tijd om ze niet langer binnenskamers te houden!

    04 May 2012 09:29
  • sanne zegt:

    Ik ben een pietje precies en hou van organiseren en plannen Voor mij dus een perfect cadeau deze agenda

    04 May 2012 09:35
  • Eindelijk een agenda die mijn gehele seizoen van theater bezoeken, sociallife, verjaardagen kan samenvoegen. Nooit meer dubbele afspraken.

    04 May 2012 09:36
  • Simone zegt:

    (nu met naam..) Deze agenda zorgt ervoor, dat ik zo ver vooruit kan plannen, zodat ik geen verjaardags meer vergeet, geen afspraken en overal op tijd ben.. Met de ruimte voor notities aan de kant, kan ik al mijn ideeën en aandachspunten opschrijven. Dat lijkt me ideaal! Van vriendinnen heb ik al gehoord dat het een hele fijne agenda is..Dus wat zou ik blij zijn met zo’n mooie en praktische agenda!

    04 May 2012 09:37
  • Simone zegt:

    Deze agenda zorgt ervoor, dat ik zo ver vooruit kan plannen, zodat ik geen verjaardags meer vergeet, geen afspraken en overal op tijd ben.. Met de ruimte voor notities aan de kant, kan ik al mijn ideeën en aandachspunten opschrijven. Dat lijkt me ideaal! Van vriendinnen heb ik al gehoord dat het een hele fijne agenda is..Dus wat zou ik blij zijn met zo’n mooie en praktische agenda!

    04 May 2012 09:38
  • Amanda zegt:

    Ik ben bijna afgestudeerde WO Marketing studente, om een catchy indruk te maken op de banenmarkt en vol te kunnen solliciteren zou deze agenda dus echt top zijn!

    04 May 2012 09:49
  • Jenny zegt:

    Ik zou deze agenda heel goed kunnen gebruiken omdat ik vanaf volgend jaar februari in ieder geval voor een jaar na Zweden ga verhuizen. Omdat daar vooraf heel veel voor gepland moet worden en ook nadat ik daar woon nog steeds bepaalde dingen niet mag vergeten is zo’n agenda voor 18 maanden idiaal, dus ik zou hem heel graag willen winnen!

    04 May 2012 10:07
  • Ulrike zegt:

    Met twee schoolgaande kinderen gebruikte ik altijd al een schoolagenda omdat dat handiger inplannen is wat betreft vakanties en vrije dagen. Alleen tegen het einde van het schooljaar kan ik niet alvast mijn eigen werkrooster inplannen of de nieuwe afspraak met de tandarts noteren in de agenda die ik gebruik, dus moet ik achterin de agenda alvast notities gaan maken, die ik in de nieuwe schoolagenda weer over moet nemen. Hoe handig is het, als ik voor de zomervakantie alvast mijn agenda voor erna in kan vullen….

    04 May 2012 11:16
  • Stefan zegt:

    Het lijkt me een top agenda, voor werk en privé. Ruimte genoeg..
    Ik zou het graag willen ondervinden, dat dit DE ideale agenda is.

    04 May 2012 11:19
  • Isolde zegt:

    Ik keek net in mijn agenda, en bij vrijdag 4 mei stond: “Nieuwe agenda winnen!” Als dat geen toeval is 😉

    04 May 2012 12:45
  • doe mij die maar!! ik zal het ff retweeten ook

    04 May 2012 13:14
  • Josseline zegt:

    Nadat ik afgelopen jaar toch had gekozen voor een ”goedkope” agenda, wil ik aankomend jaar zeker een Moleskine! Kan ik al m’n journalistieke krabbels in kwijt als ik mijn eerste stage ga lopen!

    04 May 2012 15:35
  • Meike zegt:

    Gefeliciteerd Jenny, jij hebt gewonnen!

    Deze agenda zal zeker handig zijn voor al je voorbereidingen voor Zweden!

    Mail je adresgegevens naar socialmedia@fonq.nl,
    dan krijg je de Moleskine agenda snel thuisgestuurd!

    04 May 2012 16:16
  • Jenny zegt:

    Super tof dat ik de agenda heb gewonnen! Deze kan ik zeker goed gebruiken voor alle voorbereidingen voor de tijd in Zweden 🙂 Bedankt, mijn gegevens komen jullie kant op.

    07 May 2012 19:15
  • Anja zegt:

    Waarom ik graag zo’n prachtige nuttige agenda zou willenn hebben is het volgende.Ik woon nl in het buitenland( Bonaire),en zag hem op jullie site.Ik vind het handig m’n afspraken erin te zetten op welk tijdstip ik naar Nederland kan bellen met kinderen,familie en vrienden.En de uitstraling is mooi.

    20 Jun 2012 14:58
  • Sifa zegt:

    I think 周秀娜 is pretty smart. Erica, you use blog to get from “A” to “C” point. She uses her own “B” to “C”. Same thing. Both ways didn’t kill anonye. Maybe, 周秀娜’s way killed a lot of sperms from Tram-Boys and it affected Hong Kong’s 5% productivity.

    25 Feb 2015 03:52