Harige Beestenboel – Win een RoboMop Reiniger


Heb jij van dierendag een echte beestenboel gemaakt? Is jouw kat helemaal gelukkig gemaakt met een uitgebreide borstelbeurt en heb je een extra groot rondje gelopen met de hond? Of heb je binnen een feestje gegeven en dwarrelen de haren nu nog door de woonkamer? Geen nood, want met de RoboMop zijn de haren zonder enige moeite zo verdwenen!

We houden van onze trouwe viervoeters, maar die haren zijn toch een minder leuke bijkomstigheid. Heb je net je nette kleding aangetrokken, komt je verharende hond je een knuffel geven. Fijn, zit je weer van top tot teen onder de hondenharen. En gister was het dierendag, dus heeft jouw huisdier natuurlijk extra knuffels gekregen. Dat heeft vast alleen maar meer losse haren opgeleverd.

Met huisdieren in huis zijn er vaak losse haren te vinden. Op de bank, het bed, de katten- of hondenmand en op de vloer. In het laatste geval is er een simpele oplossing: de RoboMop. Deze kleine robot veegt alle haren van de vloer, zonder dat je iets hoeft te doen. Naja, zo af en toe moet je hem natuurlijk wel even opladen. Maar dat is het. Benen omhoog en de haren verdwijnen vanzelf!

Vertel ons in een reactie hoe jij jouw huisdier hebt verwend tijdens dierendag en wie weet kun je met je benen om hoog zien hoe de RoboMop haren van de vloer veegt. Om 16:00 uur vandaag maken we bekend wie de RoboMop Reiniger heeft gewonnen, dus houd de blog in de gaten!

Geschreven door: fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het webwarenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 is fonQ verkozen tot beste webshop in wonen.

16 Reacties

  • Ik verwen mijn hond en kat elke dag, niet alleen met dierendag.

    05 Oct 2012 10:03
  • Christel zegt:

    Onze poezen worden altijd verwend, dierendag of niet. Gister kregen ze natuurlijk wel een extra lekker hapje en nog meer knuffels als ze normaal al krijgen. Onze zoontjes hadden mooie tekeningen gemaakt en halsbandjes met een mooie strik er aan. Die helaas na 5 minuten al volledig gesloopt ergens in een hoek lagen.

    05 Oct 2012 10:04
  • Onze Bordeauxdog Elvis is gisteren getrakteerd op een dagje “extra LOVE”. Bij het krieken van de dag hebben wij hem wakker gezongen, waar hij niet heel enthousiast op reageerde. Het is immers toch een Bordeauxdog. Ook de extra lange wandeling door de regen kon hem niet bekoren. Pas bij de lekkere kauwsticks en rookworst door zijn brokken werd hij alert en ineens was ook z’n staart wakker, want kwispelen lukte ook ineens. De vele knuffelen en liefkozingen konden hem de rest van de dag niet meer boeien. Zijn doel was bereikt: ETEN 🙂
    Wat een lekkere lobbes, was het maar iedere dag DIERENDAG!

    05 Oct 2012 10:19
  • Onze kat vindt het altijd heerlijk als we pakketjes binnenkrijgen (bijvoorbeeld van Fonq ;), omdat hij dan heerlijk in die ‘nieuwe’ doos kan liggen! Gisteren hebben we een echt huis ervan gemaakt, met ramen, een ‘ophaaldeur’ en een heus huisnummer … Hij ligt te genieten!

    05 Oct 2012 10:21
  • Robert zegt:

    Mijn kinderen hebben een mooie tekening gemaakt voor Fluffy het konijn, voor in zijn hok ^_^ En wat extra konijnensnoepjes, met Kerst doen we ook gezellige lampjes om zijn hok. Konijn blij, kinderen blij, ik blij….

    05 Oct 2012 10:44
  • Joey zegt:

    Tja, ik heb een aquarium met vissen, kan ze niet knuffelen, extra voer geven mag ook niet, dus maar een mooi piratenschip erin gedaan, kunnen ze ook lekker schuilen als ze even geen zin hebben in een ander of last hebben van mensen die voor het raam gaan kijken…..

    05 Oct 2012 11:06
  • Lean zegt:

    We hebben gisteren met onze kitten een hip kattenspelletje gespeeld op de tablet. Het is een applicatie speciaal gemaakt voor katten: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.keyes.crazycat.androidmarket&hl=nl Ik heb ook een foto ervan, ik deel ‘m graag met jullie 😉

    05 Oct 2012 11:08
  • Chung-Yin zegt:

    De huiskat van mijn schoonouders heeft extra aandacht gekregen, namelijk mijn 2 kleine kinderen zijn er de hele dag gebleven, vind ie ook leuk, altijd aandacht… met de robomob kan ie waarschijnlijk ook spelletjes doen, catch me if you can! Handig, kan de robomop ook gelijk de haren opvegen.

    05 Oct 2012 11:42
  • Claudia zegt:

    Natuurlijk ben ik elke dag lief voor mijn kat, maar gisteren op dierendag werd hij wel extra verwend met lekkere snackjes, een nieuwe kartonnen doosje om in de spelen (de simpelste dingen zijn vaak toch het leukste) én hij mocht gezellig op het voeteneind van mijn bed komen slapen wat hij graag doet maar niet altijd mag.
    Ten slotte ben ik gisteren met de collectebus langs de deuren gegaan voor de Dierenbescherming zodat alle dieren die niet zoveel aandacht krijgen op dierendag ook kans hebben op een mooie toekomst. Als voormalige asielbewonder, waardeert mijn kat dat misschien nog wel het meeste 😉

    05 Oct 2012 11:55
  • Jason zegt:

    Ik speel toch liever met mijn Aai-Cat dan mijn I-Pad… veel leukere interactiviteit en ik heb hem gister ook extra verwend met sushi (zalm, aal, paling, etc), samen gezellig eten. Huisdieren zijn friends4life! Maakt het leven ook een stuk aangenamer.

    05 Oct 2012 13:09
  • Patrick zegt:

    We hebben met de kleuter een kippentaart gemaakt van oud brood. Dit hebben we dmv water zacht gemaakt en geboetseerd tot een taartje, als vulling hadden we er gemengd graan, legkorrel en legmeel in gedaan. De bovenkant versiert met stukjes appel. Dikke pret met de kleuter en een rommel in de keuken 😉 De kipjes doken er massaal op toen we de taart in het hok zette.

    05 Oct 2012 13:17
  • Thomas zegt:

    Gister de eendjes/ganzen gevoerd in het park, mogen ook niet vergeten worden…. En nog brood in het vogelhuisje gedaan in de tuin, kunnen ze weer vet aanmaken voor de komende herfst/winter…

    05 Oct 2012 13:36
  • Jessica zegt:

    De dieren worden iedere dag al verwend maar gisteren nog wat meer als normaal.
    Ik heb heerlijke cupcakes voor mijn hond gebakken en mijn konijn heeft heerlijke fun&knabbel roll gekregen.

    05 Oct 2012 15:49
  • fonq.nl zegt:

    Bianca van Poppel,

    Omdat jij zo lief bent voor jouw Jack Russel, heb jij de RoboMop gewonnen! Dat zal het leed van al die haren wat verzachten. Mail zo snel mogelijk je gegevens naar webcare@fonq.nl zodat wij je de RoboMop Reiniger kunnen toesturen!

    Iedereen bedankt voor alle leuke reacties en tot de volgende fonqy friday!

    05 Oct 2012 17:02
  • Claudia zegt:

    Ik zie de winnende reactie er niet tussen staan, staat die niet op deze blog of kijk ik verkeerd? In ieder geval gefeliciteerd!

    05 Oct 2012 17:07
  • Marie zegt:

    Mooie aanvulling op een robotstofzuiger. Deze is ook wat stiller!

    05 Dec 2017 08:22