Het leukste cadeau voor de liefste moeder ter wereld!

Zondag 13 mei is het weer Moederdag! Dé dag dat alle moeders (en oma’s) flink in het zonnetje worden gezet door hun kinderen of man. Moederdag staat vooral in het teken van verwennen, er is ontbijt op bed, huishoudelijke taken worden gedaan door overige gezinsleden maar ook cadeautjes horen erbij. Daarom heeft fonq.nl de leukste Moederdagcadeaus voor je op een rij gezet!

Om het feest compleet te maken geeft fonq.nl vandaag tijdens #fonqyfriday een geweldige moederdagpakket weg. Dit pakket bestaat uit een fietsmand, wijnglazen en een goed boek. Het leukste cadeau voor de liefste moeder ter wereld!

Een pakketje om er even lekker op uit te trekken en te genieten van een dagje in het park of op het strand. De kinderen kunnen even lekker uitwaaien en ravotten terwijl moeder met vader, vriendinnen of alleen geniet van een lekker glaasje en een goed boek! Een ultiem moeder verwenpakket!

Laat in een reactie op de blog weten waarom jij dit Moederdag verwenpakket wilt winnen! Om 16.00 uur maken we de winnaar bekend, hou dus goed in de gaten of je gewonnen hebt. Zo kan het pakket vandaag nog worden verstuurd en heb je het op tijd in huis!

Geschreven door: fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het webwarenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 is fonQ verkozen tot beste webshop in wonen.

34 Reacties

  • Sander zegt:

    Mijn moeder viert de dertiende niet alleen moederdag, ze wordt daarnaast ook precies op die dag 60 EN keert terug na een lange reis uit China! We vieren dus driedubbel feest! Tijd om haar flink te verwennen!

    11 May 2012 09:05
  • Frans zegt:

    Ik wil dit pakket niet winnen, er zijn te veel vrouwen die ongewenst kinderloos zijn. Die vieren nooit moederdag en worden buitengewoon verdrietig van alle reclame rondom deze commerciële gebeurtenis.
    Dit staat los van het feit dat jullie een fantastische winkel zijn.

    11 May 2012 09:06
  • Suzanne zegt:

    Dat lijkt me een onstpanningspakket.Ontspannen en genieten.Heerlijk! Ik ben bang dat elke moeder daar wel behoefte aan heeft. Meer dan een andere moeder ben ik ook niet want een ieder doet zijn best een goede moeder te zijn. Maar reageren kan altijd en kans maken misschien ook.

    11 May 2012 09:07
  • Een goed boek, en wat wijnglazen, fietsmand gevuld met lekkers en een flesje wijn. Samen met mijn moeder op de fiets naar het park en er een gezellige moeder middag van maken als moeder/dochter maar ook moeder en moeder onder elkaar. Dat zou een geweldige middag worden.

    11 May 2012 09:08
  • Isabelle zegt:

    Omdat ik mijn baan heb opgezegd om meer mét de kids en vóór de kids (op school, de peuterspeelzaal en de balletvereniging) te kunnen doen! Dus ik vind dat ik ook mezelf wel eens mag verwennen 😉

    11 May 2012 09:09
  • Niek zegt:

    Ik wil haar een gevoel “soaked in luxuary” geven!

    11 May 2012 09:10
  • Anja zegt:

    Ik wil dit moederdagpakket graag winnen omdat ik, sinds de kids niet meer op de basisschool zitten, geen moederdagkadootjes meer krijg. Te druk met vriendjes, bijbaantjes, studie en sport…het enige kado wat ik met moederdag krijg is hoogst waarschijnlijk 2 tassen met vuile voetbalwas…Ook van mijn man hoef ik niks te verwachten…ik ben namelijk zijn moeder niet! (zijn woorden…) Dus het lijkt me ideaal als ik mijn eigen kado gewoon regel…dit pakket van Fonq zou natuurlijk een fantastisch moederdagkado zijn! Happy mothersday !!

    11 May 2012 09:13
  • Ik wil dit pakket winnen voor mijn moeder, want het is zondag moederdag en 16 mei is ze ook nog eens jarig! Ze houdt ontzettend van lezen en wijn drinken ;-). Fietsmand is ook leuk, kan ze fietsen met de kleinkinderen! Ik hoop dat zij wint, want ze verdient wel een extra verrassing!!

    11 May 2012 09:13
  • Hmm niet orgineel maar ik heb nog geen cadeau. Door rug problemen lig ik plat mijn vrouw en moeder van onze kids doet geweldig werk. Mijn moeder verdient het ook maar helaas heeft ze nog maar kort en dus wil ik het graag voor mijn vrouw. De afgelopen weken werktz E zich uit de naad doet alles thuis is er voor mijn moeder met alle Iekenhuis bezoeken ed doet ook leuke dingen met de kids en verdient hwt om op deze manier te genieten en te ontspannen.
    Fingers crossed

    11 May 2012 09:16
  • Isabelle zegt:

    Omdat ik mijn baan speciaal heb opgezegd om meer mét de kinderen en vóór de kinderen te kunnen doen (zoals op school, de peuterspeelzaal en de balletvereniging). Ik mag mezelf dus ook wel weer eens verwennen 😉

    11 May 2012 09:18
  • Ilona zegt:

    Helaas is mijn moeder 3 jaar geleden overleden dus voor haar kan ik geen cadeau meer kopen. Maar ik ben zelf wel moeder dus ik zou mijzelf wel willen laten verwennen. Dit gaat mijn zoontje uiteraard zondag ook al doen met zijn knutselwerkje van school dat hij heel goed geheim kan houden. Maar ik mis mijn moeder rond deze tijd nog meer door al die reclames etc. over moederdag. Maar ja, het hoort erbij en ik ben niet de enige.

    11 May 2012 09:20
  • Naam zegt:

    Ik zou mijn moeder met dit pakket eens graag willen verwennen omdat ze op haar 68e de moed heeft gehad om te starten met intensief sporten. Ze doet het al een jaar en houd het supergoed vol. Ze heeft al meerdere malen een pluim gehad van de sportschool, nu nog eentje van mij! (en daarnaast is ze natuurlijk de liefste moeder allertijden 🙂

    11 May 2012 09:27
  • Cornelis zegt:

    Leuk! Het boek om tijdens haar zwangerschapsverlof lekker ontspannen te kunnen lezen, de fietsmand en de wijnglazen om als de kleine geboren is een leuke picknick ergens te houden 🙂

    11 May 2012 09:36
  • Laura zegt:

    Ik zou mijn moeder hier heel graag mee willen verrassen, omdat zij (en mijn vader) het helemaal prima vinden dat ik weer een jaartje thuis kom wonen!

    11 May 2012 09:40
  • aline zegt:

    Voor mijn schoonmoeder die voor het eerst sinds tientallen jaren weer een fiets heeft ZONDER mandje… Die wijnglazen (en het boek) kunnen daarin mooi meegenomen worden naar haar zus om een wijntje te drinken en over dit boek te kletsen….

    11 May 2012 09:42
  • Sandra zegt:

    Ik wil mijn moeder extra verwennen, omdat ik op het punt sta (volgende week uitgerekend…) om zelf voor de 2e keer moeder te worden. Mijn moeder is daar zenuwachtiger om dan ik… 🙂 Het liefste zou ze elke 5 minuten bellen om te checken of de weeën al begonnen zijn, en ze ligt ‘s nachts vaker wakker dan ik! Dus de liefste, betrokken moeder van de wereld, die verdient wel wat extra’s!

    11 May 2012 09:46
  • Natasja zegt:

    Inmiddels ben ik zwanger van ons derde kindje. mijn moeder stond altijd al voor ons klaar. Maar nu nog meer. Dankzij haar is het goed te combineren met de zorg voor onze andere twee kindjes. En dat ze daarvoor ruim een uur moet rijden, daar hoor je haar nooit over. Het lijkt mij leuk om haar nu eens te kunnen verwennen met dit mooie pakket.

    11 May 2012 09:47
  • omdat ik nooit een goed idee heb waarmee ik mijn moeder extra mee kan verassen op moederdag, tot nu toe krijgt ze elke moederdag chocola en bloemen.

    11 May 2012 09:54
  • jolanda zegt:

    Gewoon om haar extra te verwennen dat ze verdient!

    11 May 2012 09:55
  • Rosanne zegt:

    Eens in de twee maanden hebben we een exclusieve mamma-dochter dag waarbij we een hele dag reserveren om met elkaar quality time door te brengen. Dan gaan we lekker samen op stap, naar de sauna, zwemmen, tennissen,fietsen. In juni hebben wij weer ons dagje – het zou fantastisch zijn om mijn moeder te kunnen verrassen met dit pakket voor moederdag en in juni te genieten van het pakket tijdens ons uitje. We hebben nog niet besloten wat we precies gaan doen die dag, maar ik zie het al helemaal voor me: het zonnetje schijnt, wij op de fiets een lange tocht maken en halverwege genieten van een heerlijke picknick uit de fietsmand.

    11 May 2012 10:12
  • Hanneke zegt:

    Ik zou het pakket graag willen winnen voor een van mijn beste vriendinnen. Zij is heel onverwachts moeder geworden, een zware laatste maand gehad en nu nog aan het herstellen van de bevalling. Gelukkig gaat zowel met mijn vriendin als met het kleine mannetje nu alles beter.
    Ik zou haar heel graag een beetje extra willen verwennen op haar eerste, onverwachte, moederdag.

    11 May 2012 10:25
  • Angelique zegt:

    Mijn moeder verdient zeker een verwenpakket! Als alleenstaande mama voel ik mij erg gezegend met haar. Zij maakt dikwijls het leven net iets makkelijker door als verrassing bijv. alvast wat eten kant en klaar in de koelkast te zetten. Ik zou haar graag wat extra willen verwennen om haar te bedanken.

    11 May 2012 10:34
  • simone zegt:

    Omdat mijn moeder in het zonnetje gezet mag worden! Ze is gewoon super lief en zorgzaam. Ze staat altijd voor me klaar staat!

    11 May 2012 11:48
  • Mariska zegt:

    Ik zou dit pakket heel graag winnen voor mijn vrouwtje. Zij is in februari bevallen van ons zoontje en verdient zeker iets bijzonders op onze eerste moederdag 🙂

    11 May 2012 12:13
  • Nina zegt:

    Ik vind dat mijn moeder dit pakket verdient! Aanstaande zondag staat -terecht- mijn schoonmoeder in het zonnetje, omdat ze dan 40 jaar getrouwd is. Maar mijn eigen moeder verdiend ook een extra cadeautje!

    11 May 2012 12:27
  • Elize zegt:

    Mijn moeder houdt van koken (en wijntjes drinken), lezen en fietst graag. Dat pakket past dus prima door haar brievenbus, figuurlijk althans 😉 Of door de mijne, want uiteraard ga ik zondag even bij haar aan, om natuurlijk zelf weer onwijs verwend te worden. Want zo is ze. De liefste mama.

    11 May 2012 12:39
  • mirjam zegt:

    Ik zou dit pakket graag willen winnen!! Ben wel er wel een keer aan toe!! Kan een heel lang verhaal ophangen waarom Ik vind dat Ik het verdien maar Ik denk dat iedere moeder vind dat Ze wel eens verwend mag worden!! Het enige wat Ik hoop is dat we zondag kunnen genieten van en met de kinderen en onze moeders!! Iedereen in ieder geval een fijne moederdag!!

    11 May 2012 12:51
  • Mijn oeder heeft een paar weken geleden een heupoperatie ondergaan en het wilde eerst niet zo vlotten maar zoals het er nu naar uit ziet mag ze over een paar weken weer proberen te fietsen en dat is een feest voor haar. Daarom willen we haar wel heel graag met deze superprijs bij fonq. Ze weet dan dat ze moet blijven oefenen en dat ze op een dag de prachtige fietsmand kan gaan gebruiken!

    11 May 2012 13:20
  • Ben altijd blij met de mooie tekeningen die mijn kinderen voor mij maken 🙂 misschien kan ik deze leuke prijs zelf inpakken zodat ze het aan mij n zondag kunnen geven haha helaas gaat zondag het ontbijtje op bed niet door dochterlief heeft zondag heel vroeg een sporttraining maar dan zou dat goede boek wel mooi uitkomen. De wijnglazen geef ik aan mijn eigen lieve mamsje en de fietsmand is ook meer dan welkom want daar kunnen mooi de dagelijkse boodschappen in vervoerd worden. Fijn weekend. @sterrebelnl

    11 May 2012 14:22
  • Las het vanmorgen op facebook, maar had nog niet meegedaan 🙁 gelukkig kwam ik er nog optijd achter 🙂

    Mijn moeder is niet zomaar iemand voor mij,
    Ze is mijn moeder en mijn beste vriendin allebei!
    Ik en mijn zus houden heel veel van haar,
    en er is geen betere manier om haar dat te laten weten met zo’n mooi cadeau dit jaar.
    Een mooie mand voor op de fiets,
    zo vergeet zo nooit meer iets.
    En mooie glazen te gebruiken voor de wijn,
    Dat is waar onze ouders zo gek op zijn.
    Er zit zelfs nog een derde cadeau bij,
    van een boek wordt toch iedereen blij!
    Wij hopen dat we deze mooie cadeau’s aan onze moeder mogen schenken,
    Want iets beters kunnen wij ons niet bedenken.

    groetjes Lysanne en Annika

    11 May 2012 15:05
  • Geerten zegt:

    Omdat ik de liefste moeder heb natuurlijk! En mijn moeder op het balkon van haar nieuwe huis heerlijk kan genieten van een goed boek en een wijntje die ze met de fiets heeft gehaald en vervoerd in de handige mand op haar fiets.

    11 May 2012 15:23
  • Roos zegt:

    Mijn moeder verdiend dit dubbel en dwars…Ze heeft mij en mijn zus alleen opgevoed…Mijn vader is overleden, toen we nog kinderen waren…Besef steeds meer, nu ik zelf ouder ben hoe zwaar dat geweest moet zijn….Heb super veel respect voor mijn moeder…Ze fietst heel graag, is lid van een fietsclub dus ja ze zou er de blits mee zijn met die gave mand met leuke spulletjes.!!! Wens iedereen een fijne Moederdag toe…!!!!

    11 May 2012 15:27
  • Omdat mijn moeder de liefste is en alles voor me doet en me helpt als ik me niet lekker voel, of het heel druk heb met mijn bedrijfje. Doordat zij me zo helpt heb ik zelf genoeg tijd om een leuke, fitte moeder te zijn voor mijn zoontje.

    11 May 2012 15:56
  • Meike zegt:

    Gefeliciteerd Sandra, jij hebt gewonnen!

    Verwen je moeder met dit heerlijke Moederdagpakket.

    Mail je adresgegevens naar socialmedia@fonq.nl,
    dan krijg je het pakket snel thuisgestuurd!

    11 May 2012 16:08