Verander je smartphone in een ouderwetse retro telefoon!

Sinds de mobiele telefoon is het bellen niet meer wat het geweest is. Iedereen herinnert zich de telefoon met hoorn van vroeger nog wel. Het belde best prima, je legde de hoorn makkelijk tussen je hoofd en schouder als je tijdens het bellen iets anders aan het doen was, en als je boos was gooide je de hoorn gewoon op de haak. Niet onbegrijpelijk dus dat veel mensen de telefoon van vroeger missen!

Met de Native Union POP Phone krijg je dit oude gevoel weer terug, maar dan samen met het comfort en de veiligheid van een handset telefoon! De hoorn is op elke mobiele telefoon aan te sluiten, voor sommige apparaten heb je daarvoor wel een tussenstukje nodig. De POP Phone kun je ook gebruiken als handset voor de PC of Mac. Ideaal dus om gezellig te skypen of te bellen op straat terwijl je smartphone veilig in je broekzak zit.

Het toestel heeft een soft touch afwerking waardoor deze lekker in de hand ligt. De hoorn heeft een chique en strakke design gecombineerd met een klassieke stijl en is dus helemaal van deze tijd. Zelfs Lenny Kravitz is er al bellend mee gespot in de straten van New York!

Mis jij ook wel eens de ‘ouderwetse telefoon’? Dan is dit je kans er weer een in huis te halen! Vandaag tijdens #fonqyfriday geven we een POP Phone weg. Laat in een reactie op de blog weten waarom jij deze hoorn wilt winnen. We maken om 16.00 uur de winnaar bekend.

Geschreven door: fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het webwarenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 is fonQ verkozen tot beste webshop in wonen.

29 Reacties

  • Anja zegt:

    Haha, sweet memories. De telefoon hing bij ons in de kamer vroeger, net naast de deur van de hal, en als je wat “spannende gesprekken” ging voeren ging je dus in de hal staan met de snoer tussen de deur. Stilletjes natuurlijk want de deur sloot niet goed…brings back the good old times!

    06 Jul 2012 09:51
  • Helemaal super en puur nostalgische! Ja ik zie mij al pronken met deze hoorn en al die verbaasde gezichten van mensen bv in de tram, bus of metro. Super leuk en nu maar hopen en duimen dat ik deze hoorn mag winnen?! ;-))

    06 Jul 2012 09:54
  • renee zegt:

    Waarom? Omdat ik dan misschien wel net zo cool word als Lenny…

    06 Jul 2012 09:58
  • Bas zegt:

    Hij lijkt echt precies op onze oude telefoonhoorn thuis!!

    06 Jul 2012 10:05
  • Cornelis zegt:

    Haha, geweldige gadget dit! Zo kun je tenminste de hoorn weer ouderwets neergooien, dan kost het me in ieder geval een stuk minder smartphones :))

    06 Jul 2012 10:07
  • Har zegt:

    Waarom? Omdat ik 6 jaar geleden eigenlijk al zo’n ding had moeten kopen maar te lui ben.

    06 Jul 2012 10:12
  • Danielle zegt:

    whaaaa dat is zoooo gaaf!!! Als ik hem win en iedereen vraagt hoe ik in hemelsnaam aan zo’n ding kom kan ik met trots zeggen dat ik die kreeg van de lieve fonq mensen ^_^

    06 Jul 2012 10:12
  • Monique zegt:

    Ik zou willen winnen om mijn kinderen tijdens deze schoolvakantie op een regenachtige dag een geschiedenisles te geven en allerlei spullen uit de oertijd te laten zien, zoals een telefoonhoorn, een draaischijf, een elpee, een cassettebandje, een zwart-wit televisie zonder afstandsbediening, etc. Voor hen echt onbekende zaken 🙂

    06 Jul 2012 10:16
  • Die goede oude tijd……. Hoor ik vaak om me heen. Geen mobieltjes, internetcafes, WIFI etc. Wat een rust hadden we toen! We kunnen niet meer zonder lijkt het wel en terug naar toen kunnen we ook niet. Maar ik verlang wel naar de Pop Phone hoor en ik doe dan ook graag aan deze gave actie mee!

    06 Jul 2012 10:21
  • Dannay zegt:

    whaaaaaa die is GAAF!!!

    reden uhm??
    1. history will rule!!..toen was bellen nog heel persoonlijk…nam je er de tijd voor…
    2. om dat IK vandaag JARIG ben YEAHHH..36 zomers jong!!
    3. hoop ik toch ZOOOO dat ik Lenny erbij krijg…

    Have a wonderfull day!!

    groetjes
    Dannay

    06 Jul 2012 10:54
  • Ellen zegt:

    Wat GEWELDIG zeg! Eindelijk telefoneren zonder per ongeluk op de knopjes te drukken aan de zijkant van mn telefoon! Of onbedoeld met mn oor een app aantikken!
    We bellen!o)

    06 Jul 2012 10:58
  • Elena zegt:

    Ik ben waarschijnlijk de jongeste die reageerd met 21 lentes, en daarmee was de giga hoorn met zo’n prachtig krullend kabeltje van voor mijn tijd. Maar het is Retro en Retro is hip. (net als de platen speler die ik van mijn moeder heb gejat.) Dus zou het voor iemand als ik, die een hipster word genoemd natuurlijk tof zijn om een Retro statement te maken met deze hoorn!

    06 Jul 2012 11:24
  • Dat is gaaf! Stel je voor, je rijdt door Duitsland, onderweg naar Dresden en dan door naar Krakow en je wordt gebeld. Om dan in de auto te zitten en je bakalieten telefoonhoorn op te pakken om je gesprek te voeren 🙂

    06 Jul 2012 11:50
  • Paul zegt:

    Ik mis soms het gevoel van een ‘echte’ telefoonhoorn in mijn hand en aan mijn oor. Dit is wel een coole oplossing 🙂

    06 Jul 2012 12:21
  • Menno zegt:

    Het is toch gewoon top om B100 (ja, die boef van bassie en adriaan) na te spelen? Alleen nog een automatisch uitschuivende antenne in je kraag en je bent helemaal compleet!

    06 Jul 2012 12:30
  • mirjam zegt:

    geweldig toch? zo’n oude telefoon!! @ duimen maar

    06 Jul 2012 12:42
  • Ikke zegt:

    Ik zou graag willen winnen omdat Ik van bellen hou!! na een week met veel ellende en ontslag!! mensen die je bellen om te vragen hoe of het gaat!! geweldig zo’n oude telefoon!!

    06 Jul 2012 12:44
  • jolanda zegt:

    Ik vind Lenny gaaf en de foon mmmmmmmmmmmmmmmmmm

    06 Jul 2012 12:53
  • besems zegt:

    Brengt mooie herinneringen naar boven toen ik zo’n telefoon nog had

    06 Jul 2012 12:56
  • Robert zegt:

    I just called to say I love you.(Stevie Wonder)
    Just say hello!(Rene Froger)
    Call Me!(Blondie song)
    Smooth operator(Sade)
    Ik bel je zomaar even op…(Gordon)
    Leuke, old skool liedjes met een old skool telefoon….. toen maakte het niet uit of er stroomstoring was, je kon altijd bellen….

    06 Jul 2012 13:34
  • Thomas zegt:

    Mijn oma had vroeger nog zo’n mooi(ahum) gehaakt hoesje gemaakt voor bij ons thuis…. doet me er gelijk weer aan denken, jaren 70 zo’n classic oranje draaischijftelefoon…. trouwens, je was altijd bereikbaar… geen last van wegvallende gesprekken, etc… Good old days….

    06 Jul 2012 13:59
  • Joey zegt:

    Ik wordt er nog dagelijks aan herinnerd, mijn kinderen spelen nog vaak met de bekende Fischer Price telefoon, jullie productnr. 62978
    Ik mis ook nog wel de oude telefooncellen, lekker schuilen met zijn allen als het hard regende of als je wilde bellen zonder dat iemand mee kon luisteren…. Good old memories…

    06 Jul 2012 14:30
  • Hmm collegas en familie aftroeven met een coole phone hoes is wel mijn ding: dus yes! Laat maar komen!

    06 Jul 2012 14:57
  • Waarom?!Omdat ik zeker van retro hou,hij is een eyecather,want zeg nou zelf iedereen loopt met de hipste foons en ik wil deze hippe tijd terugbrengen!Vind m zo onwijs leuk!Helemaal HOT!Ik wil m!!!

    06 Jul 2012 15:37
  • Patrick zegt:

    Hey, een overrijpe banaan om tegen je oor en mond te houden en zo te communiceren met anderen, die apen zijn blijkbaar al veel verder ontwikkeld dan wij. Tja, ik sluit mij dus graag bij de apen aan!!

    06 Jul 2012 15:50
  • Meike zegt:

    Gefeliciteerd Thomas, jij hebt gewonnen! Als je je gegevens doormailt naar cluster2@fonq.nl dan sturen we je deze hippe telefoon z.s.m. toe.

    06 Jul 2012 16:11
  • Thomas zegt:

    Superleuk, ik heb mijn gegevens al gestuurd! Have a nice weekend!

    06 Jul 2012 16:23
  • nextphone zegt:

    heel cool ding.

    05 Aug 2015 14:42
  • grapje zegt:

    grappig ding man