Win een last minute kerstcadeau bij fonq.nl

Het is bijna kerst! Heb je nog geen kerstcadeau, dan is dit je kans om er één te winnen? Vertel ons in een reactie waarom jij een fonq.nl cadeaubon van €35,- moet winnen! Om 16.00 maken we de twee winnaars bekend en sturen ze de digitale cadeaubon toe!!

Geschreven door: fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het webwarenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 is fonQ verkozen tot beste webshop in wonen.

50 Reacties

  • Caroline zegt:

    Moeten is zo’n zwaar woord, ik wil graag een bon winnen zodat mijn dochter een mooi cadeau kan uitzoeken dat ze echt mooi vindt!

    23 Dec 2011 09:56
  • Wat een ontzettend leuke actie. Ik doe graag mee, er ligt nog niks onder de boom. Dus deze bon zou geweldig zijn. Budget is een beetje krapjes dit jaar.

    23 Dec 2011 09:57
  • Cornelis zegt:

    Omdat fonq.nl de leukste kerstkado’s van Nederland verkoopt!

    23 Dec 2011 09:59
  • Naam zegt:

    Omdat ik dit jaar wel eens een niet zelf gekocht cadeau wil ontvangen. Twitter(wizzewas)

    23 Dec 2011 10:00
  • Ik MOET de kadobon winnen omdat ik nog geen mooie design cadeau voor mijn vriend gevonden heb – en ik weet dat fonq.nl vol met allerlei cool spul is! (Hij is dol op kookgerei en boeken, en ik weet al een paar mooie dingen die hij te gek zou vinden!)

    23 Dec 2011 10:00
  • Greetje zegt:

    Ik MOET winnen , omdat ik dan een mooi tafelkeed kan uitzoeken op de site . Dan heb ik een goede smoes ( immers prijs gewonnen) waardoor het lelijke geval ( van schoonmoeder gekregen) een tijdje de kast in kan !

    23 Dec 2011 10:03
  • Carola zegt:

    Mijn zwager weet absoluut niks voor kerst, nu heb ik een kleinigheidje liggen onder boom. Ik kreeg vanmorgen een berichtje ik wil wel een designaansteker. Nu kom ik tijd tekort en dacht ik ga even kijken bij Fonq, nu ben ik geslaagd voor een desingaasteker maar deze past niet in het budget. Dus ik moest hem helaas annuleren. Wie weet kan ik hem vanmiddag alsnog bestellen, en kan ik met oud en nieuw geven. Iedereen bij Fonq ik wens jullie alvast Fijne Feestdagen

    23 Dec 2011 10:03
  • Fleur zegt:

    Ik maak graag kans op deze cadeaubon omdat sinterklaas en pieterbaas mij vergeten zijn en nu met kerst ons budget geheel aan de kinderen wordt besteed.

    23 Dec 2011 10:04
  • Fiona zegt:

    Ik zou heel graag deze bon winnen omdat er voor iedereen een cadeau onder de boom ligt, behalve voor mij. Dat komt omdat ik liever nog even doorspaar voor een keukenmachine de moulinex qa 402. Want mijn handmixer heeft het begeven. Deze bon zou alweer een stap in de goede richting zijn. (twitter prinsesFiona)

    23 Dec 2011 10:06
  • monique zegt:

    Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en op naar 2012.

    23 Dec 2011 10:08
  • lobke zegt:

    Het zou wel heel goed uitkomen als ik dit last-minute kerstcadeau zou winnen omdat ik het zo druk heb met werken nog geen tijd heb gehad om een leuk cadeau voor mijn vriendje te kopen. En via fonq.nl kan ik nog net snel iets heel moois bestellen!!!

    23 Dec 2011 10:10
  • Anja zegt:

    Moeten is niet netjes heb ik altijd geleerd, maar omdat jullie het zo expliciet vragen: ik moet die bon winnen omdat ik voor iedereen kadootjes gekocht heb, zoals andere jaren, maar iedereen mij altijd vergeet. Tja, het lot van een moeder …. Verder ben ik een tevreden mens hoor 🙂

    23 Dec 2011 10:10
  • Robert zegt:

    Een Fonq cadeaubon is natuurlijk altijd mooi om te krijgen en geven tijdens een ‘fonqelenden’ kerst.

    23 Dec 2011 10:11
  • Emanuela zegt:

    Moeten winnen klinkt een beetje gek, maar ik zou wensen dat ik een cadeaubon mag winnen zodat ik mijn vader dit jaar extra kan verwennen met een mooi cadeau van fonq!

    23 Dec 2011 10:12
  • renee zegt:

    Ik moet de bon niet winnen, ik zou het alleen heel erg leuk vinden. Hessel van twee zou heel graag de vierkante vissenkom willen hebben en twee vissen …

    23 Dec 2011 10:17
  • Bregtje zegt:

    Ik moet moet MOET zo’n cadeaubon winnen omdat ik heel zielig ben: ik heb zojuist het ringetje in mijn lip laten verwijderen door de dokter. Hij gebruikte hier een ringsnijder voor en bleef mopperen dat het nooit zo lang duurde. Ik durfde hem dan ook niet te vertellen dat deze ring van chirurgisch staal was gemaakt ipv goud of zilver….gevolg; een dikke, bloedende lip, maar zonder piercing! Jeej!

    23 Dec 2011 11:18
  • Omdat mijn man gister mijn kerstcadeau in de trein heeft laten liggen en nu is het zoek

    23 Dec 2011 11:22
  • Pfff…net zoals iedereen eigenlijk is ons budget ook niet fijn :-(.
    Wij zouden heel graag de cadeaubon winnen om een spel te kopen waar we allemaal plezier aan hebben in deze natte donkere dagen :-)!

    23 Dec 2011 11:23
  • Danielle zegt:

    Omdat ik geen kerstpakket krijg en op die manier kan ik toch een leuk kerstcadeau uitzoeken + erover schijven natuurlijk ;0

    Fijne dagen allemaal!

    23 Dec 2011 11:23
  • De fonq showroom is net een speelgoed winkel voor grote mensen! Ik zou het kadobon daar wel 10 keer over nieuw kunnen uitgeven .

    23 Dec 2011 11:27
  • Oeps… Het woordje moet vergeten! Ik moet weer eens ik jullie mooie shrowroom cq grote mensen speelgoedwinkel me gaan uitleven en een bon zou dat nog extra leuk maken!

    23 Dec 2011 11:32
  • Zou mij heel blij maken zo’n mooi kerstcadeau. Als ik het win geef ik het cadeau aan iemand die het heel erg nodig heeft.

    23 Dec 2011 12:12
  • Jolie zegt:

    Ik zou graag een cadeau willen voor een hele lieve en speciale vriendin. Ze gaat een heel moeilijk jaar tegemoet waarin ze afscheid moet nemen van haar dierbare man. Ik zou haar zo graag iets leuks gunnen

    23 Dec 2011 12:29
  • Wat een leuke actie zo net voor de kerst. Ik krijg nooit een kerstpakket maar bij deze actie word ik al helemaal blij want wie weet word ik de gelukkige en dat is leuk want dan kan ik wat gaan shoppen bij fonq.nl
    Fijne Kerstdagen gewenst!!

    23 Dec 2011 12:35
  • Zeehaai zegt:

    Ik MOET winnen omdat ik als ik niks onder de kerstboom leg dit jaar, definitief uit de testamenten wordt geschrapt!

    23 Dec 2011 13:45
  • Ik MOET nog een kapstok hebben na onze verhuizing. En ik heb al een hele mooie op de website zien staan…. 😉 Fijne dagen allemaal

    23 Dec 2011 13:48
  • Ik zou hem heel graag winnen omdat in de laatste 3 weken: mijn man z’n nieuwe fiets is gejat, mijn smartphone kapot is gevallen EN mijn laptop afgelopen week gecrashed en niet meer te maken is. Zou een mooi begin zijn om deze cirkel van pech te doorbreken met een beetje geluk 🙂

    23 Dec 2011 14:02
  • Ik gun mijn vriendin Diana van der Meijde een last minute kerstkado, aangezien haar moeder vorige week is overleden!

    23 Dec 2011 14:04
  • Johan zegt:

    Een huis is nooit af – daarom zou de cadeaubon goed van pas te komen om mezelf te verrassen met een groter cadeau voor het komende jaar

    23 Dec 2011 14:09
  • Wilma zegt:

    Ik wil graag de cadeaubon winnen om mijn jongste broer en zijn jonge gezin te steunen met een mooi (fonkelend) kerstcadeau. Hij heeft een ernstig ongeval in september meegemaakt, is al 7 keer geopereerd en heeft nog een lange revalidatieweg te gaan. Als familie proberen zoveel mogelijk mantelzorg te geven. Hij moet bijv. 2 tot 3 keer per week terug naar het ziekenhuis en hij kan door het ongeval geen auto rijden. Daar zorgen we dan voor, ook als hij ergens anders naar toe moet of er even tussenuit wil. Door dit alles is hij zijn vrijheid behoorlijk kwijt geraakt en maakt hem afhankelijk van anderen. Om deze reden zou ik hem heel graag een mooi cadeau willen geven.

    23 Dec 2011 14:31
  • Sandra zegt:

    Ik (moet) zou graag de cadeaubon winnen omdat mijn moeder 2e kerstdag jarig is en ik nu een suffe bodylotion als cadeautje heb… Met een cadeaubon van fonq heb ik natuurlijk het beste cadeau!!

    23 Dec 2011 14:42
  • Ik moet niks…maar ik wil heel graag winnen om de kerst goed te beginnen. Mijn motto is alles komt goed, misschien dat ik daarom winnen moet 😉

    23 Dec 2011 15:33
  • Meike zegt:

    De winnaars van de #fonqyfriday van vandaag zijn……Sandra Voorduin en Angela en Michel Zoschoen! Stuur een mail naar socialmedia@fonq.nl dan mailen we de je digitale cadeaubon toe!

    Gefeliciteerd!

    23 Dec 2011 16:04
  • Karen zegt:

    Die dubbelwandige bodum-glaasjes vind ik zo mooi, maar heb het geld er niet voor over om ze te kopen. “heb ik toch niet nodig” hoor ik zo’n stemmetje zeggen.. Met die 35 euro staan ze meteen in de kast!

    23 Dec 2011 16:10
  • moeten niet.. maar heel graag willen wel!!! spannend hoor zou toch wat zijn. dat jullie mij gewoon uitpikken en niet eens omdat dat moet.

    23 Dec 2011 16:34
  • Linda zegt:

    Koop voor mezelf niet zo gauw een uniek designproduct, omdat de uitgaven in de hand gehouden moeten worden. Een Fonq-cadeaubon zou een erg leuk cadeautje zijn.

    03 Dec 2013 11:45
  • Veerle zegt:

    Omdat mijn beste vriendin in het ziekenhuis op sterven ligt en ik haar toch nog iets wil geven maar ik heb niet veel geld

    07 Dec 2014 20:25
  • Anneloes zegt:

    Ik zou mijn lieve moeder graag eens goed verrassen dit jaar met kerst. Ik heb niet zo’n leuk jaar achter de rug; ik zat niet lekker in mijn vel en had het totaal niet naar mijn zin op school. Mijn moeder heeft me dit jaar ontzettend gesteund en daar wil ik haar graag voor bedanken! Ik heb alleen niet zoveel geld om haar het cadeau te geven dat ze verdiend. Deze cadeaubon zou daarom goed van pas komen!

    17 Dec 2014 11:13
  • Jeffrey zegt:

    Omdat ik mijn vriendin graag nog een leuk cadeautje zou willen geven en Fonq.nl zulke leuke dingen heeft.

    Omdat we een budget hadden bepaald voor kerst en ik haar stiekem toch nog iets extra’s zou willen geven

    17 Dec 2014 20:10
  • iris zegt:

    KIJK dat zou een leuke introductie zijn op FONQ… jullie maken veel reclame maar wat zijn jullie eigenlijk?

    19 Dec 2014 13:08
  • Joyce zegt:

    Ik zou graag de cadeaubon

    13 Dec 2015 14:27
  • Joyce zegt:

    Ik zou graag de cadeaubon

    13 Dec 2015 14:29
  • christina zegt:

    ik zou de cadeaubon willen winnen omdat ik het financieel erg krap heb en de kerstboom nog leeg staat ik zou graag een cadeautje willen kopen voor mijn beste vriendin want krijg altijd iets van haar en zou graag wat terug willen geven

    13 Dec 2015 15:10
  • Joyce zegt:

    Ik zou graag de cadeaubon willen winnen omdat ik altijd de reclame zie van fonq en ik die bewakings camera maar eigenlijk een vogelhuisje is wel wil winnen. Dat lijkt me erg leuk kerstcadeau ❤️

    Me andere reacties waren niet zichtbaar dus heb hem even veranderd hopelijk zien jullie mijn reactie nu

    13 Dec 2015 15:13
  • Haast toetreden tot gunning

    17 Dec 2015 04:03
  • simone zegt:

    Ik zou mijn ouders graag een bon geven, mijn vader moet binnenkort een zware operatie ondergaan en mijn moeder staat altijd maar weer voor iedereen klaar. Betere ouders kan ik me niet wensen en zou ze dit graag gunnen!

    20 Dec 2015 09:20
  • Hallo,

    Ik had 2 leuke boeken besteld voor mijn papa. Alleen heb ik die niet binnen gekregen 🙁 Ik ben zeer teleurgesteld en hoop dat ik hem met deze bon blij kan maken. Hij is namelijk dol op Fonq. Hij spreekt jullie zo grappig uit. Haha.

    Nu heeft hij dus voor zichzelf een cadeautje gekocht, maar dat is niet hoe kerst werkt!

    Groetjes,

    Het sneeuwvlokje

    24 Dec 2015 12:28
  • Hallo ik ben Inneke en stam af van een eeneiige tweeling. Wij doen alles samen, daardoor kan ik nooit een cadeautje kopen voor haar. Daarom geven we elkaar nooit cadeautjes. Dat is spijtig, want zij is de enige die eigenlijk echt een geschenkje verdiend. Ze is er altijd voor mij en ik wil haar dit jaar wel eens verrassen! Dit is mijn kans om eindelijk is een geschenkje te geven zonder dat zij van iets weet. Alvast Bedankt!!!

    18 Dec 2016 17:44
  • Mireille zegt:

    Ik zou deze bon graag willen winnen en er dan een cadeautje van kopen voor een familie die het door allerlei nare omstandigheden financieel niet breed heeft. Ik zou het hen zo graag gunnen!

    19 Dec 2016 09:35
  • anoniem zegt:

    ik zou deze bon graag willen winnen omdat mijn moeder alles voor me doet maar ik nog wel eens bot kan doen en dit verdient mijn moeder echt I LOVE YOU MAM❤❤❤