Zet de trend met de fietshoorn van Bone Collection!

De zomer van 2012 is één groot sportspektakel, zit jij ook non-stop aan de buis gekluisterd? Was eerst het EK Voetbal het gesprek van de dag, inmiddels is de Tour de France alweer in volle gang! De grootste wielerronde is 30 juni van start gegaan in Luik en duurt tot 22 juli. Wie zal dit jaar de finishlijn op de Champs-Élysées overrijden met de gele trui om zijn schouders?

Maak jij ook graag de mooiste fietstochten? Speciaal voor alle fietsfanaten geven wij vandaag een hippe accessoire voor op de fiets weg, de iPhone 4 fietshoorn! De fietshoorn van Bone Collection is geschikt voor de iPhone4 en is vast te zetten op elke fiets. Daarnaast is de fietshoorn ook te gebruiken als telefoonhouder voor gebruik van de GPS- en kaartfunctie van je telefoon.

Mooi design gecombineerd met functionaliteit en kleurrijke dessins maken Bone de nieuwste trend! Het hippe merk Bone Collection biedt een scala aan accessoires voor onder andere mobiele telefoons. De fietshoorn is hier een perfect voorbeeld van. Het hoornontwerp ziet er niet alleen nostalgisch uit, maar is ook zeer functioneel. De hoorn produceert een geluid dat absoluut versteld doet staan!

Nooit meer zonder muziek op de fiets! Vandaag tijdens #fonqyfriday geven we deze hippe iPhone4 fietshoorn weg. Laat in een reactie op de blog weten waarom jij de hoorn wilt winnen. Om 16.00 uur maken we de winnaar bekend!

Geschreven door: fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het webwarenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 is fonQ verkozen tot beste webshop in wonen.

19 Reacties

  • Jop zegt:

    Ik fiets elke dag heen en weer tussen mijn huis in IJlst en werk in Leeuwarden. De Friese weilanden zijn prachtig maar soms ook een beetje saai als je elke dag er 60km doorheen fiets. Zo’n fietshoorn met muziek zou mijn rit een stuk leuker maken. En niemand die er last van heeft behalve de koeien 🙂

    13 Jul 2012 09:51
  • Jason zegt:

    Grappig, toen ik die hoorn zag, moest ik meteen denken aan Fanny, die oude oma met die hoorn uit ‘Allo Allo’ die meestal in bed ligt……

    13 Jul 2012 09:54
  • Robert K zegt:

    Niet te geloven, eenhoorns bestaan toch, ik dacht dat ze alleen in sprookjes bestonden… (^_^)

    13 Jul 2012 10:06
  • henry zegt:

    Dat is een leuk ding dan kan je op je fiets lekker genieten van een muziekje wat kan het leven mooi zijn

    13 Jul 2012 10:30
  • Cornelis zegt:

    Leuk, dan kan ik tenminste de toertoeter (http://bit.ly/FonqTT) laten horen zodat mensen weten dat ik eraan kom 🙂

    13 Jul 2012 10:36
  • Michiel zegt:

    Zo’n hoorn is ideaal om samen met mijn kinderen al zingend van school naar huis te fietsen! En…we raken nooit de weg meer kwijt!

    13 Jul 2012 10:37
  • Wauw, wat een superding! Die wil ik heel graag op mijn nieuwe fiets die ik gebruik om vanaf augustus naar mijn nieuwe baan te rijden :)).

    13 Jul 2012 10:37
  • Robert K zegt:

    Niet te geloven, de eenhoorn bestaat toch, ik dacht dat ze alleen in sprookjes bestonden (^_^)

    13 Jul 2012 10:45
  • Joey zegt:

    Leuk, en een klein parapluutje erbij voor als het regent (zoals deze zomer)… anders stroomt het water naar binnen…

    13 Jul 2012 10:51
  • Jason zegt:

    Doet me meteen denken aan ‘Allo ‘Allo, die oude oma Fanny, met die grote hoorn, die meestal in bed ligt….

    13 Jul 2012 10:56
  • Marjan zegt:

    Ik wil graag de hoorn winnen omdat ik bij verzuring van de benen behoefte heb aan een Apple! Zo kan ik weer kilometers lang vrolijk door-toeteren!

    13 Jul 2012 11:06
  • Ellen zegt:

    ik heb een toe-toe-toeter
    op mijn fie-hie-hie-hiets
    En als ik geluk he-he-he-heb
    krijg ik hem voor nie-nie-nihiets

    13 Jul 2012 11:14
  • Marianne zegt:

    Jippie! een apparaat waarmee ik op een leuke manier kan beginnen met fietsen voor de lijn! Zodat ik eindelijk gezellig zingend van mijn kilo’s afkom!

    13 Jul 2012 11:50
  • Hij is megagaaf!Ik doe heel graag mee!Echt WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAanzinnig gaaf!Wordt een stoere fiets!

    13 Jul 2012 12:22
  • Claudia zegt:

    Dan zou mijn zoon eindelijk weer met 2 handen zijn stuur vasthouden.. Ipv in 1 hand zijn telefoon om stoer muziek te luisteren op zijn fiets!
    Super veilig dus!!

    13 Jul 2012 12:43
  • Geerten zegt:

    Ideaal voor de navigatie op de fiets. Geen oordoppen in maar toch eindelijk de aanwijzingen goed kunnen horen! Dan komt het helemaal goed als we er weer op uit trekken met de fiets!

    13 Jul 2012 14:26
  • Chung-Yin zegt:

    Heel uniek! Ook een stuk veiliger fietsen, en je kan zo ook makkelijk videobellen met Skype… berichten lezen, etc…. maar je moet wel op het verkeer letten of course (:

    13 Jul 2012 15:07
  • Ramon zegt:

    Ik luister altijd muziek als ik op de fiets zit en met dit zou het nog veel beter te horen zijn!

    13 Jul 2012 15:11
  • Meike zegt:

    Gefeliciteerd Claudia, jij hebt gewonnen! Als je je gegevens doormailt naar cluster2@fonq.nl dan sturen we je de fietshoorn z.s.m. toe.

    13 Jul 2012 16:13