Zorg voor verkoeling tijdens deze warme dagen met de Bestron Retro Ventilator!

Heerlijk in de zon zitten en genieten van een drankje. Na dagenlang genieten van schitterend zomerweer, belooft het vandaag een broeierige dag te worden en waar sluiten we in Nederland zo’n dag mee af? Weeralarmen, onweer, hagel en regen. Buiten koelt het dan langzaam af, maar binnen blijft het warm, klam en benauwd.

Een koele huiskamer is wel zo fijn, daarom geven we vandaag de Retro Tafelventilator van Bestron weg. Deze ventilator beschikt over vier ventilatorbladen voor maximale luchtverplaatsing en heeft een korf van 21 cm. Daarnaast is deze ventilator ook zeer stil zodat je er weinig last van hebt.

De tafelventilators van Bestron hebben allemaal een apart design, stoere ventilators met een retro design. Door de antislipvoetjes zal de ventilator niet verplaatsen op de tafel. De Retro tafelventilator is mooi om naar te kijken en is daarnaast ook nog eens functioneel!

Ben jij toe aan wat verkoeling? Deze heerlijke verkoelende tafelventilator zal zo de hitte in huis doen verdwijnen. Laat ons weten waarom jij deze ventilator wilt winnen! Houd de blog goed in de gaten, om 16.00 uur  maken we de winnaar bekend.

Geschreven door: fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het webwarenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 is fonQ verkozen tot beste webshop in wonen.

28 Reacties

  • Is omdat ik al ruim een week last heb van verstopping met het gevolg veel pijn in mijn buik, misselijk, hoofdpijn en duizeligheid. Volgens de Arts moet ik rust houden en dat met het warme weer is het heel erg lastig. Ik kan dus wel heel wat verkoeling gebruiken! 😉 Het maakt het een beetje dragelijk voor mij…

    27 Jul 2012 10:15
  • Marja zegt:

    Wat een coole actie! Zo´n mooie ventilator zou hier in huis heel welkom zijn.Dus natuurlijk doe ik mee!!

    27 Jul 2012 10:16
  • PFFFFFFF wat een warmte.ik zou heel graag deze schitterende verkoelende tafelventilator willen hebben,een windje een verkoeling zou een luxe zijn!Ik waggel met deze warmte door het huis,moeite met t huishouden,waggel door de tuin,pak een doek en veeg mijn hoofdje af,geef een blik aan mijn engelse bulldog die niet eens meer op kan staan van de hitte,zet hem mezelf en de kinderen onder de koude sproeier in de tuin,maar wat zou het heerlijk zijn om met deze tafelventilator te kunnen genieten,dan zou het een stuk makkelijker zijn,juist omdat ik al longproblemen heb net zoals mijn hond en constant mijn pufje moet nemen zou dit een hemels geschenk zijn!Zouden we met zijn alle er niet meer vandaan te slaan zijn,dat zou de zomer een stuk aangenamer maken!

    27 Jul 2012 10:18
  • Marit zegt:

    Lijkt me heerlijk zo’n frisse wind in huis ,vooral als ik bezig ben met mijn werk wat echt af moet ook als is het warm De hele dag ijsjes eten is ook geen goed plan vanwege de lijn dan is een ventilator veel beter!

    27 Jul 2012 10:20
  • Cornelis zegt:

    Omdat ik nu al hoofdpijn heb van de warmte…

    27 Jul 2012 10:22
  • Anita zegt:

    Geen airco op kantoor, omdat we in een oud winkel-/woonpand zitten. ‘s Ochtends om 8 uur is het al 29 graden binnen, dus ik kan wel wat verkoeling gebruiken om de warme dagen door te komen.

    27 Jul 2012 10:24
  • Yvonne zegt:

    Ik zou heel graag zo’n prachtige ventilator willen winnen omdat ik deze warme dagen in de nachtdienst zit en dus overdag moet slapen, maar van slapen (op zolder) komt erg weinig door de warmte en door mijn ouderwetse lawaai ventilator..

    27 Jul 2012 10:25
  • Nou een frisse wind kan ik wel gebruiken door mijn retro haren… Lijkt me wel een geschikt moment om gepast en rustig uit mijn bol te gaan mocht ik winnen. Pfff heet zeg 🙂

    27 Jul 2012 11:01
  • Robert zegt:

    Wow, met deze ventilator wordt mijn huis een iglo, lekker koel! Mensen zullen jaloers worden ^_^ Als hij hard genoeg blaast kan mijn zoontje ook zijn mini vlieger in huis oplaten ^_^

    27 Jul 2012 11:42
  • zo’n gave ventilator zou ik wel willen gebruiken en hij zou zeker mooi staan in mijn kamer:-) ook als het niet warm zou zijn!

    27 Jul 2012 11:51
  • Heerlijk dat de zomer er dan eindelijk is, nadeel is alleen dat ik na een lange warme werkdag ook nog in een warm huis kom, 3 hoog en plat dak. Van de week heeft de koelkast het ook nog begeven dus een verkoelend drankje zat er toen niet in, om dit te compenseren zou zo’n gave ventilator een heerlijke verkoeling zijn!

    27 Jul 2012 11:51
  • Ik zou ‘m wel willen winnen omdat ik mijn huidige ventilator heb gekregen van mijn oma toen zij ‘m niet meer wilde hebben. Hij is zo oud dat er stof aan de bladen vast zit en hij het 9 van de 10 keer maar voor 10% doet!

    27 Jul 2012 11:52
  • wat gaaaaaaaaaaf zeg kan het echt goed gebruiken met deze hitte om wat verkoeling te krijgen ik verheug me er nu al op dat word heel hart duimennnnn en hopen

    27 Jul 2012 12:03
  • Dylan zegt:

    Ik wil deze wel winnen voor mijn oma. Zij is ziek geweest en mag de zon niet in. Ook heeft zij het door haar medicijnen erg warm. Dit zou een mooi kado zijn voor haar dan zou ze het minder warm hebben.

    27 Jul 2012 12:12
  • Chung-Yin zegt:

    Ik heb geen cabrio, maar om het effect te voelen wil ik deze ventilator wel proberen in combinatie met een autogame op de PS3, Out-Run…. net als vroeger in de arcadehal. Lekker je haar laten wapperen…..

    27 Jul 2012 12:26
  • skabaas zegt:

    Mijn vriendin is afgelopen woensdag met een keizersnee bevallen van onze zoon Ot. Straks, als ze naar huis mag kan ze wel een beetje verkoeling gebruiken op de slaapkamer!

    27 Jul 2012 13:05
  • Och ik heb al diverse goede ideeen vice versa gedeeld. fonqelende…. de fonqen springer af. fonqelnieuw. Ik ga niet opnieuw zeggen dat jullie zeer prettige artikelen verkopen en een prima klantenservice hebben.

    Dus daar word ik nu niet warm of koud van. Venilators doen allen zowat het zelfde …..lucht verplaatsen. Voor mij is belangrijk, dat een ventilator die uitstaat ………… prima uitziet…….en niet lelijk is dat je hem meteen weer moet wegzetten…. het oog wilt ook wat.

    27 Jul 2012 13:10
  • Jason K zegt:

    Blow me away! Tis hier zo warm, zelfs de druiven die zweten op de fruitschaal!!!!!

    27 Jul 2012 13:30
  • nientjer zegt:

    Ik zou graag de ventilator winnen omdat ik binnen achter de computer zit snikheet natuurlijk maar wil wel op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes op jullie site, dus tja een ventilator helpt mij binnen te blijven achter de computer 😉

    27 Jul 2012 13:51
  • Mijn dochter kan wel wat afkoeling gebruiken; ze heeft een zonnesteek opgelopen!

    27 Jul 2012 14:11
  • Greetje zegt:

    Ik kan die retroventilator wel gebruiken omdat hij zo goed past bij mijn inrichting ! Maar vooral omdat mijn nieuwe huisje helaas erg warm is bij deze hitte ! Allemaal grote ramen op het zuiden is geweldig leuk en licht , maar nu even niet …..

    27 Jul 2012 14:29
  • jos zegt:

    We zijn op dit moment met ons gezin op vakantie in zuid-Frankrijk. Moet zogenaamd heerlijk zijn. Bloedheet, windstil, zelfs in de schaduw niet uit te houden. Vrouw en kinderen plonzen in het zwembad of bakken in de zon, ik zit me stil te houden in de schaduw. Zelfs ‘s nachts koelt het niet af. Voor mij hoeft dit niet, maar ja, ik wil geen spelbreker zijn en het is wel onze gezinsvakantie…Maar ik verlang naar koeler weer en kan blij worden van de gedachte aan een tafelventilator! Oef, wat is het warm.

    27 Jul 2012 14:35
  • stefan zegt:

    Gewoon…. Omdat het warm is…. Een bijzonder iets aan het worden in Nederland!

    27 Jul 2012 14:47
  • Joey zegt:

    I am too hot to handle, ben benieuwd of deze mij kan laten afkoelen, morgen trouwens Zomercarnaval in Rotterdam, daarna moet je lekker cool-downen….

    27 Jul 2012 14:53
  • Ik ben inmiddels 41 weken zwanger, m’n buik voeten en hoofd staan op springen. Ik snak naar verkoeling en zeker als de verkoeling er zo stylish uitziet. Wow!!!

    27 Jul 2012 15:03
  • sandra zegt:

    Voor in onze slaapkamer zou deze zo goed van pas komen, een kamer op het zuiden is echt niet prettig. We slapen dan ook geregeld op een andere kamer. Dat is zo zonde van onze slaapkamer, daarom zou deze ventilator echt heel goed van pas komen!

    27 Jul 2012 15:04
  • fonq.nl zegt:

    Beste rens schotanus,

    Een frisse wind gaat hier door het kantoor door je mooie woorden, we vinden het fonqtastisch! En daarom sturen we met veel plezier de retro ventilator naar je toe! Mail je gegevens voor 17.00 uur naar socialmedia(a)fonq.nl en we versturen hem vandaag nog. Anders wordt het na het weekend, want wij gaan voor de hoosbuien nog even genieten van de klamme warmte!

    We bedanken iedereen weer voor de originele, leuke en persoonlijke reacties! Volgende week nieuwe ronden, nieuwe kansen op fonqy friday waarin we weer een leuk product weg geven!

    Met fonqelende groet!

    27 Jul 2012 16:01
  • ik kan zeker wat verkoeling gebruiken omdat ik ziek word van dit weer en niet meer weet waar ik het moet zoeken.

    27 Jul 2012 17:04