fonQ-commercial neemt traditionele woonboulevard op de hak

Vanaf 7 oktober is fonQ met twee nieuwe commercials op tv te zien. In één van de commercials haalt de online home & living specialist uit naar de traditionele woonboulevard. fonQ groeit dit jaar 40% in meubelen en richt zich op consumenten die de ballenbak willen vermijden en liever online shoppen. 

De commercial speelt zich af in een ballenbak op de woonboulevard. De spot is onderdeel van een nieuwe campagne waarmee fonQ laat zien dat de klantreis op het gebied van wonen makkelijker én leuker kan. Het is niet de eerste keer dat fonQ de woonboulevard op de hak neemt: eerder, tijdens Pasen, heeft de woonwebshop campagne gevoerd met abri’s op de woonboulevard. De campagne is samen met reclamebureau Alfred bedacht en richt zich op consumenten met weinig tijd en zin om naar de woonboulevard te gaan. Jeremiah Albinus, CEO fonQ: “Op fonQ.nl vind je alle producten op één plek; van eettafel tot bank en van hanglamp tot een leuk woonaccessoire. Met online keuzehulp en shop-the-looks zijn wij dé online woonboulevard voor consumenten die de ballenbak willen vermijden en liever vanaf de bank uit een groot en inspirerend aanbod kiezen.” 

Aaltjes interieur is niet helemaal up-to-date en kan wel wat fonQ gebruiken.

Met de commercial speelt fonQ slim in op de bekende irritaties tijdens een dag op de woonboulevard. Naast deze spot is er ook een tweede commercial gecreëerd die volledig in het teken staat van het updaten van je interieur. fonQ ziet zelf al jaren een stijgende lijn als het gaat om het online verkopen van meubelen. De uitbraak van COVID-19 heeft ervoor gezorgd dat de digitale transformatie in het hele e-commerce landschap in een stroomversnelling is gekomen, dit is voor woonproducten niet anders. Dat ziet fonQ dan ook terug in de verkoop van meubelen, wat dit jaar met 40% is toegenomen.